Hej då Klara!!!

Så i går var det då dax.
I går lämnade hon oss.
Har haft henne till försäljning länge,men det tog ett tag innan det var nån som nappade.
Och när det väl blev klart är det många som ringt!!

image310

Göran var lite ivrig att få iväg henne så det blev några helger tidigare än tänkt.
Nu väntar vi bara på Iris,och hon är inte riktigt färdig men om 2 helger kanske.
Fast lite vemodigt var det faktiskt.Har ju haft Klara sedan Dennis inte var året ju.

image311

Här är en härlig bild från i sommras när vi var ut.Jag sitter på luckan längst fram,
här svänger vi oss inte med fina båt ord inte.....

image312

Här ser man även Buster bakom oss.
Mellis i båten ska det alltid vara!

image313

Sista turen med Klara blev på lyskvällen när familjen Flank följde med till
clubvika och grillade korv.

image314

Kommentarer
Postat av: jenny

Hej! Värst vad Tobben cyklar!Å ny cykel å!Kul! Hoppas att det var lite av träningen vi gjorde i påsk som bidrog till det! Dempa då? Har han fått T:s gamla? Ja jag säger då det, är man minst får man alltid förbrukat, å bida sin tid...Dennis å jag! ;) Jag åker imorgon till Ramis för att "slaloma", eller eg. bara försöka ta mej ner för backen. Har ju inte tränat lår så vi får se om det går. Annars blir det väl tidig "after-ski" för mej... :) Kram.

2007-04-18 @ 23:10:30
Postat av: Petra

åhh vilka härliga bilder...längtar ju nu till sommaren å vitön så jag tror ja får nå fel....
måste försöka boka in nått i sommar så ni kan komma å hälsa på oss där...inte ens jag känner ju igen mig där längre,för mamma å Nek gör ju om stor stugan helt å hållet nu...inte allt blir klart i år,men nya köket är tydligen färdigt...

2007-04-19 @ 10:07:15
Postat av: Angel

Åh, vilka härliga bilder! Man bara längtar till sommaren nu! Och i år SKA vi åka med på en tur, så är det bara! ;)

2007-04-19 @ 22:31:03
URL: http://angel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0