Glad Påsk till er alla!!

Glad Påsk!!
Eftersom jag inte skickat ett enda påsk kort,vilket jag brukar skicka ca 15 varje påsk,
så hälsar jag till alla så här!!
Tog detta kort på killarna i morse innan Tobias gick till skolbussen.
Kolla in ringarna i öronen!!!

image285

Dennis fick denna teckning med sej hem igår.
Hur smart är det inte att av bara fingrar göra en tupp??
Och tummen blev kycklingar.

image286

Tuppen av toarulle gjorde Dennis innan jympan igår.
Tobias har sått gräs och gjort en tupp i trolldeg tror jag det är.
Han vela inte göra nått pyssel men det skulle nog ske idag lät det som.

image287

Ha det så bra i påsk och kör försiktigt!!
Vi ska ner till Maråker men ett hönshus på släp så vi tar det riktigt lungt!!
Kommer hem på påskafton för utgång.Sedan har vi inte riktigt bokat upp dagarna men vi skulle till bonden Jansson hade Göran lovat och till Hassela vill jag för att hälsa på Angelica och Gustav.
Ha det så gott.

Kommentarer
Postat av: Anna...

Go da! Å tack för senast.. Ä hos bror å lånar datorn.. Har ju ingen.. Bror hälsar! GLA PÅSK å tack för korten.. PUSS A

2007-04-05 @ 10:12:20
Postat av: Petra

Tackar så mycket för bilderna. så härliga påsk kort.
Hoppas ni får det härligt i påsk.

Påsk kramis från mig emellan snytningar å hostningar.

2007-04-05 @ 10:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0