Första rapporten!!

Ja då är hon i!!Och flyter....
Pratade just med mamma och hon var där och släppte av
pappa som ska åka med Göran och Thor,till först Thors stuga och sedan ska Göran
och pappa ta hem henne till LingaröBrygga.
Mamma tyckte Iris var jätte fin.
Motorn hade startat och gick jätte fint.Hon hade knäppt kort så det kommer väl senare.
Tyvärr är det inte det bästa vädret men vi ska ner och kolla ivarjefall när dom kommer.
Kanske att det blir en liten fika tur utåt.
Spänningen har legat här hemma nu,till och med killarna har varit lite dämpade.
Det brukar bli lite så när det är sjösättnings dax.
Göran hade ont i magen i morse.
Men nu är det värsta över hon flyter och motorn verkar funka.
Dax att pusta ut lite.
Har gjort kaffe och en rulltårta till mamma kommer.Kunde inte sitta still.
Nej,jag lovar jag ska inte äta.
Var duktig i morse (igen) det var ju nyupptagen
thekaka och god ost till frukost även messmör fanns på bordet ,
men jag motstod och hua vad fin jag var när jag klädde mej sedan!!!;)
Nej,dax för lite tidningsläs.Åter kommer senare....


Kommentarer
Postat av: jenny

Jaha, vissa verkar ha det bra! :) Sitter själv å pluggar med frukosten framför! Börjar få panik att det är praktik redan på måndag! HJÄLP! Kul med båten. Pappa lovade att de skulle ha flytväst, kolla att han pratade sanning när de kommer fram! Heja heja med vikten, DUKTIGA DU! Fortsätt så!

2007-04-28 @ 10:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0