En dag kvar.

I morron är jag ledig!!
Yippi!!
Har faktiskt varit duktig och röjt ordentligt på killarnas rum.
Dom var med på det tråkiga som att plocka bort den gamla och trasiga.
Det blev en hel sopsäck.
Sedan var det roliga kvar.
Flyttade om lite och donade på.
Det  blev godkänt från Göran direkt.
Killarna tyckte det var jätte fint.
Tänkte ta en promenad till storavägen men det kom tvätt och lunch i mellan.
Men sedan kom jag iväg på dn härliga promenaden.
Såg både tussilago och vitsippor.
Duschade och vilade.
Tror dom hade på känn att vi vela ha lite besök.
Görans moster Erika ringde och frågade om vi skulle vara hemma.
Så hon och sedan Sara kom ut en sväng.
Sara hade hoppat av där jag vände på min promenad,och sprang hit.
Och Erika promenerade hem sedan.
Bakade lite bondkakor när dom skulle komma lade i lite choklad oxå.
Dom var säkert goda......
Stackars Göran hade ju fått pasta till middag igår så det blev kotletter och potatis idag.
Sara stannade och åt ,när Erika promenerade iväg.
Seadn var det inte mycket kvar av kvällen.
Lite söndags fix som duschning av killarna och
packning för Tobias bad.
Han skulle med en kompis hem i morron men jag fick meddelande om att
han skulle till tandläkarn så det fick bli en annan gång det.
Nu är det tvn och lite kvar i boken som gäller.
Hej så länge!!

Kommentarer
Postat av: Sara

kakorna var kanon goda. :) ses på tisdag!

2007-04-22 @ 21:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0