Nya grejor.

Hejsann hopp.
Så det är lördags kväll och jag har suttit framför datorn och lagt in lite grejor som ni ser här under!
Har varit i farten hela dan.
Bakat ca 100 bullar lyckades jag med,fast kanelen tog slut.
Men då hade jag vaniljsocker,så det gick det med .
Lade på nötter på dom oxå.Medans dom svalnade fick jag till lite lunch till killarna och lyckades oxå hinna dammsuga och torka i köket.
Packade ner dom i burkar jag tagit hem från jobbet.Kände att jag måste ha lite luft,så när Göran gick in gick jag ut??!!
Han har fått fart på traktorn nu och den är ur garaget.Dom hade tagit en tur i Lingarö dag oxå,den gick så bra så.
Hade underbara Martin Stenmark i öronen när jag gick så det var faktiskt lite svårt att gå in,men jag promenerade runt i trädgården och tog reda på trädet som fallit.
Göran låg när jag kom in så det var bara att börja med middan då.Så lyxigt så köttfärssås och spagetti.Gott var det ivarje fall.Tog ett glas vin till och ska fixa till ett till,till mej nu.
Tack och hej!
Skriv kommentarer!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0