KLAR!!

Hallojs!
Nu har jag suttit vid datorn för länge igen!
Men det är ju så roligt att göra inlägg med bilder,men det tar ju lite tid.
Kanske det inte finns så mycket att visa nu när alla kalas är över och vi ska gå tillbaka till det normala livet.Utan presenter och tårtor.Hrm...
Har ett kalas till att visa men jag strulade bort det när jag höll på så det får vara tills i morron.
Tobias ska åka med Göran och Dennis och jag ska stanna hemma.Kanske blir det en tur till Bättre Begangnat för jag har ju fått lite pengar nu när jag fyllt,för det har ju även jag gjort!!
Go natt,och lämna kommentarer!!
Kram Jana

Kommentarer
Postat av: Anna

Du har verkligen varit flitig med bilder, det tar ju som du säger rätt lång tid. Jättekul med fina bilder tycker jag. /Anna

2006-11-06 @ 20:27:54
URL: http://booparn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0