Härliga Gävle!

Hejsann!
Ja då har vi kommit hel skinnade hem från Gävle,lite mindre är det på kontot men kanske jag kan få sova inatt istället.Lite av stressen med klappar har börjat avta!
Det var super kul i Gävle och barnen var jätteduktiga.Man får väl förstå att dom inte kan vara stilla och bara gå i affärer.Så emellanåt fick vi ta svängen förbi lekstället så dom fick busa av sej( och vi fick vila från att säga:nej,akta,vänta,kom nu,tysta,mm mm).Annars var dom duktiga.Fick gå upp på avdelningen och prova en jacka oxå,det är lite roligt.Alla tyckte det var jätte bra att vi kommit från Hudik för att gå fackeltåget.När vi kommit till folkets hus och fått våra facklor så kom ju en journalist från Gefle Dagblad,så vi får väl se om det blev med nått i den tidningen i morron.Det såg lite tunt ut i leden från början men jag tror vi blev nätt 200 man till slut.Dennis höll vår fackla en stund men när den började fara lite konstigt tog jag den och han hade somnat!! Vaknade lagomt tills vi klev på tåget.Har ju lite bilder från det hela men det får bli en annan dag.
Nu är det sängen som hägrar.I morron jobbar jag 9-19 för det är matbjudning.Men jag jobbar hela helgen med.Fast det blir lite lättare när jag inte behöver jobba till 22 på torsdagen,eftersom det är så svårt att komma i säng i tid när man kommer hem.
Ha det så bra och lämna kommentarer!!

Kommentarer
Postat av: Anna...

Kollar bloggen nästan varje da.. Börjar kanske tycka om sådana här modärniteter(stavas??) Kul att ni hade trevligt.. Lyx att dina klappar snart ä klar.. Har inte ens börjat..(som vanligt) Men W fyller ju snart år.. Har börjat fundera på f presenterna.. Puss A

2006-11-23 @ 10:17:58
Postat av: Hanna

Visst var det matbjudning i morgon också? Jag kommer nog förbi en sväng då också och smakar. Dagens soppa var ju kanongod! Ska handla in för helgen då det blir middag hos oss med hela Bertell-packet:)

2006-11-23 @ 14:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0