Fredags kvällV44.

Hejsannhoppa!
Hoppas allt är bra med allihopa!
Idag har det varit en hektisk dag.Började i morse med att skjutsa båda killarna på varsitt ställe.Men med tanke på att jag har 1 timme på mej innan jag börjar jobba så är det ganska bra.
Men killarna har vissa tider på skola/ dags som ex. samlingar.
men det gick så det var bara att börja andas på väg till jobbet.Träffade på svärmor när jag parkerade så jag fick säga grattis,hon fyller ju idag!
 Jag hade mat bjudning ,fast det var ostbricka idag så jag skrev bjudning bara.Det har ju varit hellowen så jag satte på mej svart kjol och svart tröja med svart förkläde och svarta strumpor och skor,till det hade jag en häxhatt.Det blev uppseende väckande.
Många var sugna på ostbrickan med 2 olika sortes kex,alkoholfritt öl och nötter.Gjorde en fikonsalsa själv som alla tyckte var god.
Hann hem och klippa Göran och dammsuga sedan for jag och hämtade lilla syster som kom idag.
När vi kom hem hade Göran gjort iordning tacos,gissa om det var gott!
Killarna sover Göran har lagt sej ,Jenny sitter framför tvn,presenterna till Tobias är inslagna,smörgåstårtan till i morron är fylld och den andra är inköpt,ja allt verkar vara klart så...
Go natt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis i efterskott! Hoppas att du hade en bra dag. Visst var det väl ungefär 23 ;-) du fyllde?
/Anna

2006-11-04 @ 14:46:40
Postat av: jana

Hrm,vad du är snäll!!Men visst är det så!!/Jana

2006-11-05 @ 11:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0