Förlåt en julstressan mor,då!

Hej!
Jo ni förstår att jag sak ut på en båtresa men avd styrelsen.
Brukligt var tydligen att man brukar få julbord och en present,men i år kom Tony på att vi kunde kombinera allt.(Och avtacka honom på en gång!Fast det kanske inte han vet?)
Har just fått hålltiderna och det såg bra ut.Fast det stod Viking och jag trodde Birka ,men det gör inte nått kan jag säga.
Huvudsaken är att jag får komma iväg på nått roligt nu!!

Har pyntat i butiken i kväll.Det var tungt och hellst vela man sätta upp mycket,men är man höjd rädd så benen skakar är det lite svårt.Jobbade ju från 9 i morse och hade matbjudning utklädd till julmor!Inte så många kommentarer,men en del!Var och solade på lunchen.Just när jag tog i telefonen då på lunchen ringde det och jag fick ett meddelande.Det var dagis som ringde och Lillemor som skickade meddelande.Hon hade sett oss i Hälsinge Kuriren där vi tydligen oxå var med.Göran sade i morse att dom ringt och frågat om dom fick sätta ut kortet igen,och han hade svarat ja!Så nu var man med på halvsida med Dennis i knät och en skruv uttagen ur näsan.

Har suttit med Göran och gjort adventskalendrar till killarna.Fuskade lite i år och tog inte mammas broderade(ska sätta upp den ändå)Utan köpte påsar med klister märken med datumen på.Så då slapp man slå in 48 paket.Bara ner i påsen och datum lappen på så var det klart.Hade köpt precis med grejor!

Ja nog om detta nu.Har en nyduschad karl i sängen som jag nu ska göra sällskap.
(Sorry Sara,du får vänta till i morron:))

Hej,hej!  

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Har en nyduschad karl i sängen..." Ja, det lät ju det!!!:)

2006-12-01 @ 09:43:22
Postat av: Angel

Jag då? :(

2006-12-01 @ 09:49:38
URL: http://angel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0