Fartiga söndagen.

Hej!
Egentligen har jag en massa kort som skulle in nu men det får bli när jag har mera tid!

I morse fick killarna kommendera Göran tillbaka i sängen så dom skulle kunna ge honom presenterna.Han hade hunnit sätta sej vid datorn innan dom vaknade.Dennis var med vid inslagningen av paketen som jag köpt.Men jag trodde,och sade till honom,att han inte fick säga nått till pappa.Men han hann ju inte änns hem så sade Dennis att i detta såpet fick inte pappa vara för där låg det presenter till honom.Och vela han veta vad det var?Och ville han titta?Nej,sade Göran men det slank ur Dennis ändå,men Göran sade i dag att han inte hört vad han sagt.Hade slagit in likadana saker i 2 olika former på paket,men innan Göran hunnit öppna det andra så sade Dennis att det var stumpor i det med!!Kors i taket att han höll tyst när han öpnnade det första paketet.Sedan var det frukost.Göran höll på med sin traktor och for och köpte diesel,då följde killarna med.Jag städade och donade förberedde mat ,för mamma och pappa skulle ju komma på lunch.Variant på vår fisksoppa blev det.När mamma och pappa kom,hjälpte pappa Göran med traktorn.Så jag hade en skinande man när han kom in på lunchen.-Den funkar,har ni hört den?undrade han.Ja,ohja sade vi det har vi.(mindre intresserade)Mamma undrade lite fint vad han skulle ha den till.Svaret var lite luddigt tycker jag.Innan vi åt fick pappa sina presenter ,en gevärständare och biobiljetter.Tror det var uppskattat.När vi svalt lunchen så hade jag inte gjort nån tårta till pappa men en sorts bakelse i varjefall.Sedan var det bara att fara till Iggesund och bada.Jag tog det lungt eftersom jag skulle jobba.Det var sjövett idag.Så alla var så fina i långkallsong,tröja och flytvästar.Jätte roligt såg det ut att vara och "fröknarna"(en heter Joel)är så duktiga mot för i fjol.Dom höll på med samma grej hela terminen då,men nu har dom kommit jättelångt.När vi fikat där for vi på mitt jobb och åt lite mat.Sedan hämtade Göran upp Tobias.Han och Dennis hade varit i Stocka och grattat svärföräldrarna.Dom for på hockey en stund.Jag fick jobba tills nyss känns det som 21 var det ivarje fall.Men det har gått bra.Allla som går hem bara säger hur mycket dom tycker vi skulle göra,det kan vara lite jobbigt ibland.Agda var in sedan,hon hade med sej lökar som hon fått.Jag fick 5 kg men hon hade säkert mer än det kvar hemma.
Så i morron hittar ni mej och Dennis i landen!!Ja,i november!!
Go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0