Spa dag!

MMMMM,jag luktar fortfarande gott!
Vilken härlig eftermiddag vi hade igår!
Åkte från Lingarö vid strax före 4,hämtade upp Anna och Torbjörn på vägen.
Kom till Delsbo vid halv fem.Det hade varit julmarknad i Delsbo så det var MASSOR med marschaller tända,hela vägen.Så det var ett härligt bemötande man fick när man kom in där.

Letade oss till badhuset.Ulla och Jocke hade redan kommit.Liselotte kom när vi checkade in och Susanne,Susanne och Malin var redan i duschen.Vi fick handdukar och ett schema för våra behandlingar.Duschade och satte oss och mös en stund.Det var varmt och skönt,kandelabrar och ljus överallt.

På mitt kort stod det att jag inte skulle börja med nån behandling förrän 17.40.Men när det visade sej att Agda,Eva,Ulrika,A-K och Maria blev lite sena så bytte jag kort så jag började direkt kl 17.00.


En massage fick jag då och den behövdes kände jag.Simmade en sväng,sedan solade jag 20 minuter innan det var dax för gemensam vattenjympa.Med skratt från alla så försökte vi på det hon som stod på "land" gjorde.Höjd punkten var när vi fick en "slang" att sätta mellan benen så vi skulle simulera cykling.DET var jobbigt.Sedan skulle vi flaxa med armar och ben så vi lyfte en bit över vattnet.


När vi slappat av en stund med "slangen" bakom nacken var det dax för buffe´.Jätte god sallad med pasta,skinka,meloner,grönsaker och den god röra till.Färskt bröd och ramlösa eller lättöl till.Kaffe och kaka efter det. Att ha ansikts massage efter det var helt rätt kan jag säga.En stunds vila och sedan fot massage.simmade och bastade om vartannat.

Kände att ett extra ombyte hade varit skönt,att sitta i våt baddräckt vid maten var inte så roligt. Men som sagt man luktar gott än idag.Allt som allt var det en hellyckad kväll.Alla var nöjda med nått.Vissa sade att dom gärna skulle betala för detta och jag tíllhör dom.

Pratade om att nästa gång vi ska göra nått som inte redan är planerat så ska det bli med respektive!!Det har ju blivit mycket med jobbet nu men inte nått med respektive och det var flera som var sugna att var med på våra fester och det är ju bara kul.

Kommentarer
Postat av: Anna

Åhh vad härligt med spa!
JAg blir riktigt sugen att göra något sådant också:
Kram Anna

2006-12-03 @ 13:22:10
Postat av: jana

Ja,det var verkligen behövligt och härligt!
/Jana

2006-12-03 @ 19:58:16
Postat av: Hanna

Ja, det där blev man ju inte alls sugen på...näädå, inte alls....går lika bra med duschen och fotbaljan hemma...så det så!...:)

2006-12-03 @ 20:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0