Som jag sa...

Ja, då har det hänt då!
Visste ju jag,men hoppades in i det längsta på att det inte skulle bli så.
Men nu i kväll upptäckte jag Tobias första koppa vid armen satt den.
Alldeles full av vatten var den.
Såg ut om om han hade flera på både ryggen och magen men inte vätskefyllda.
Någon såg det ut som om han hade kliat sönder redan.
Ringde runt och försökt få barn vakt men alla jobbar ju i morron. 
Göran skulle börja kl 7 och jobba till kl 2 så jag kan börja vid 3 istället,ska börja kl 12 egentligen.
Ska ringa chefen i morron och höra så att det är ok.
Men det kanske är bättre att vara utan personal nån timme än hela dan??
Nåväl vi tar det i morron för nu somnar jag snart.
Hej leverpastej.......?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0