Snart så...

Ja,vad tiden rinner iväg.

Passar på nu och här och hälsa alla

GOD JUL 
&
GOTT NYTT 2007
 ♥ 

Jag har en mysig mastodont dag framför men nu.
Jobbar mellan 10-21 i dag.
Har fixat med klappar och allt så det är klart med det ivarje fall.

Skulle knäppa kort på Tobias vattkoppor idag men det fick jag inte.
Hans är mera "ilsk" eller vad jag ska säga.Dom är både flera och rödare.
Men än så länge verkar han inte ha besvär av dom,vill gärna duscha så det får han.Vad jag är orolig för då är att han ska bli torr i huden och att det ska klia av det.

Ha en riktigt bra jul så skrivs det kanske lite mera efter helgen eftresom vi är såna människor som åker bort och firar.
Ringde mamma igår och frågade vad jag skulle ha med och hon stönade och sade -Inte nått.....
Alltså har dom handlat som dom brukar,alldeles för mycket.
Där i Maråker sover vi julafton till -dan ,sedan far vi till Stocka på middag hos Görans farmor & farfar.Sedan sover vi kvar hos Görans mamma och pappa.
För att fira Görans mormor på annandan som fyller år då.
Som tur är vi lediga allihopa på onsdagen,funderar på bio då.

Ha det så gott och ta det lungt. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR! Kram!

2006-12-23 @ 15:31:04
Postat av: Hanna

Föregående var från lilla mig:)

2006-12-23 @ 15:31:38
Postat av: Anna..

GOD JUL Å GOTT NYTT ÅR på er.. Detta ä ett jul kort.. Puss A å W å M.. ps hoppas Tobbe mår skapligt..

2006-12-23 @ 21:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0