Slappna av!

Hejsannhopp!
Japp nu är det fredags kväll och jag är äntligen hemma,enligt vissa.Lite sura miner var det när jag kom hem för jag var sen.Höll på att sätta upp lite julpynt i butiken och vela ju ha det klart innan jag gick hem.
Sedan skulle det ju handlas lite oxå,vilket jag inte mindes vad.Men det brukar vara typ frukost så jag plockade ihop det.Helt plötsligt var det ganska mycket grejor och då fick jag lämna det och sedan hämta det när jag hämtat bilen.Har ju parkering en bit bort nu sedan dom fixade med våra parkeringar....
Men nu sover killarna och Göran kollar tv.

I morron ska advents lådan upp,ska bli roligt.Flera på gatan har gjort i ordning deras ute.Jättefint är det!Tänkte gå på julmarknad i Rogsta efter det.Jörgen,Görans lillbror,hade ringt och frågat om Tobias vela följa med till Söderhamn och bada så vi får väl se om han åker dit då sedan i morron.

Vid 4 ska vi åka till Delsbo på spa.Det ska bli hur skönt som hellst.14 från jobbet är det som ska bada,jympa,bli masserade och äta gott.Inte att glömma,basta oxå och säkert nån mera behandling blir det ju!
På söndag är det avslutning för Tobias på badet .Efter det är det nog stan som gäller.Det är ju 1:a advent och julskylltning då!
Mysig helg tycker jag det ska bli.
Sedan på måndag så bär det av till Stockholm ,och det ska bli super roligt!!
Mer om allt sedan!!
Nattis från mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0