Lilla stora killen...

Så här såg Tobias ut på julaftons morron!!
Då kanske man förstår att det blev som det blev på julaftons natten.....
Nu har dom flesta torkat ihop,men det finns någon liten under armarna som är vätskefyllda.
I morse när han vaknade så var pysen alldeles blodig på ryggen och bröstet.
Antagligen hade han kliat sej mot kudden eller så att det hade blivit blodigt.
Det är nått mera på gång igen nu.
Han är lite för loj,lite feber oxå.Sov middag idag.
Hoppas att det bara är en vanlig förkylning.
Jag är hemma från jobbet to och fredag,
men har turen att jobba på nyårsafton:)!!


                    124276-132 

Kommentarer
Postat av: Petra

Men stackars Tobias..förstår nu att det inte kan ha varit lätt å sova me alla dom prickarna å blåsorna....
Jag har börjat kolla mina söner noga varje dag nu,men inte hittat några tack å lov ännu (vill ju att dom ska få det när dom är hos Kjell eftersom jag har fobier för sånna där *S*)
Börjar liksom klia på mig bara jag ser bilden på Tobias....
Hoppas ni får ett lugnare Gott Nytt år då...
Själv så har jag nyss fixat ledigt på nyårsaftonen,så jag kan åka till Ljusdal å fria lite i morgon kväll :D Men måste ju hem mitt i dan på nyår,för sönerna ska ju vara hos mig på kvällen..
Gott Nytt Kramis..

2006-12-29 @ 08:25:56
Postat av: jana

Hej.Tackdetsamma och ha det så kul i Lightvalley!!
Kramisar.

2006-12-29 @ 13:35:09
Postat av: Anna..

Å stackars barn.. Förstår om de va tufft.. Blev gråt färdig när ja såg honom.. Hoppas han mår bättre.. Å ni får ett lugnare ny år. Utan kliande prickar.. Puss så länge..

2006-12-29 @ 16:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0