Fredag,lördag & söndag jobb + party.

Ja, då var helgen avklarad.

Börjar med party delen tror jag.

Lite possitivt innan det negativa......

Hade personalfest på lördagen.
Jag jobbade till 15 & skulle vara på folkan kl 17.
Göran vela på hockey kl 15 som slutade kl 19.
Hrm hur gör vi?
Ringde svärfar så han kom till 14 ,svärmor jobbade så hon åkte med mej vid 15.Löst!
Då fick ju hon skjuts från jobbet och svärfar slapp åka till stan!!Och vi fick barnvakt och kunde göra det vi vela!!
Som tur händer det ju inte så ofta att det kör i hop sej som nu.

Det var mat på folkan och sedan vid 19 började Sigge Hill och hans gäng spela och sjunga.
Och jag är ju ett stort fan av Sigge så jag hade höga förväntningar och det var så bra,så bra!!
Synd bara att dom inte hade ett dansgolv,det var lite svårt att sitta still i stolen.......
Men man fick dansa på så gått det gick i den;)

Var ju nykter men lättölen smakade väldigt bra!!
Showen slutade ganska tidigt,sedan var det låååång väntan på att allt skulle packas ihop och upp igen för det var styrdans nere i lokalen och disco uppe.Och ett coverband började på August vid 23.
Hade folk med mej i bilen som vela åka hem,senast kl 00 var det sagt men då hon var det,blev det en ½ timme längre och sedan en låt till.......

Har jobbar 3 dagar men nu dröjer det innan det blir jobb igen.

Dennis har ju,som ni sett,fått vattkoppor.Och dan efter kortet var det värre kan jag säga.På kortet hade han inte så många,vare sej i ansiktet eller på benen,men det har han nu.

I går morse när vi åt frukost skulle jag kolla dom i ansiktet och upptäckte då att han var kladdig vid örat.Kanske är det så att han oxå haft öroninflamation ,för han sade i onsdags att han hade ont i örat.Men sedan har han inte sagt nått.Ska ringa rådgivningen sedan och höra om jag ska kolla upp det nu.

Även Tobias är hemma i dag.
Han har haft feber hela helgen han med.Inte sett nån koppa på honom ännu men om det är som med Dennis så ska dom komma i dag tror jag.Båda 2 har en otäck hosta med det hela oxå.
Ska vara hemma på tisdag och tagit semester på torsdag för att åka till Stockholm och manifestera.Får se hur det blir med det om båda har vattkoppr då!
Fredagen ska jag försöka fixa barnvakt till men det är samma där,har båda blir jag hemma.
Sedan är det helg igen.Ledig då men vi ska ha lucia marknad på Lingarögården så det är lite att fixa tills dess.

Och sedan är det fakiskt jul!?
Spelade lite julmusik på jobbet igår men annars så är det liksom inte så mycket till stämmning än inte.
Skriver kanske mera nån annan dag!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vaddå "skriver kanske mer nån annan dag"???? Du ska väl inte sluta blogga nu när du har kommit igång så bra! Jag är ju in och läser varje dag ju!!:)

2006-12-11 @ 20:18:00
Postat av: Hanna

Vaddå "skriver kanske mer nån annan dag"??? Du ska väl inte sluta blogga nu när du har kommit igång så bra! Jag är ju in och läser varje dag ju!!!:)

2006-12-11 @ 20:19:02
Postat av: Hanna

Vaddå "skriver kanske mer nån annan dag"???? Du ska väl inte sluta blogga nu när du har kommit igång så bra! Jag är ju in och läser varje dag ju!!:)

2006-12-11 @ 20:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0