Dom sprider sej.

Som jag skrev i morse hade jag hittat 5 st koppor på Dennis.
Det gick inte många timmar förrän han frågade vad han hade på bröstet,
kollade och det var en jätte stor koppa.

Runt om hade han små koppor så sammanlagt har han ca 15 koppor nu.
Haft hög feber hela dan.Det har gått bra när han fått alvedon,men inte så länge som alvedon vid vanlig förkylning brukar vara.Sovit och gråtit i omgångar,vill ju till dagis.Och ensam ska man absolut inte vara.

Blir jobbigt att lämna honom i morron.

Göran ska var hemma och rörmocka med några jobbar kompisar.Hoppas det går bra.Sak sätta in ett element i hallen vid köksingången.

Han fick låna en tv från jobbet så den värsta paniken är ur världen för det.

Åkte just till stan,ska se Sigge Hills Julshow i kväll med mat.

Jag ska med jobbet på den på lördag.
Jag jobbar mellan 7,45-15,sedan är det järnet hem för Görans hockey börjar 3.
Sedan när han kommer från den så ska ju jag på Sigge då! 

Egentligen är det ju pyssel på dagis oxå ,men den får vi skippa nu.

Som Göran nyss sa:Det är mycket nu!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0