Dan gjord...

Ja,då har jag gjort min mastodont dag.
Det har aldrig gått så fort som den gjorde idag...
Satt i kassan till 15, och var i köket resten av dan.
Det var ordentligt med beställningar till helgen.

Annars är det inte så bra hemma.
Tobias blir bara sämre enligt Göran
han är alldeles full med prickar även i ljumsken,där var det fullt.
Tyckte han fick fler prickar innan jag åkte idag.
Upp emot halsen och ansiktet.
Febern vill inte ge sej.
Vi åker väl till mamma och pappa i morron,
men sedan får vi se hur vi gör.

Ha det så bra så hörs vi sedan.

Julkramar från mej!

Kommentarer
Postat av: Petra

Uscha inge kul med sjuka barn nu när det är jul å allt.. Elias låter som han har en massa gröt i halsen,så jag är orolig att han håller på å få halsfluss eller nått sånt...Men han är då på benen än så länge i alla fall. Eddy kraxar som en kråka å sover en massa,så vi får se hur denna julhelg blir...
Stor mega julkramis från mig...

2006-12-24 @ 07:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0