ARG!

Jävla skit dator!!
Jag är så arg på vår nya dator att jag kan gå i bitar nu!!
Varför finns inte allt bra som fanns på den andra datorn i den nya?
Allt bra är borta.
Försöker ta det lugnt och tänka att den är ju bra,
men jag vill ha tillbaka min gamla dator!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag brukar ju göra fina kort i den andra datorn men i denna finns inte det programet.
Det finns ett program som inte gör som jag vill,skriver ut suddiga kort och vill jag inte ha dom så skriver den ut dom ändå,fast han säger att han inte ska.
Hittade en knapp där det stod att man kunde föra över allt man hade på sin gamla dator ,men nu står den ned packad och jag ska göra massa kort till julklappar och det går inte.
Jag får nog packa upp den i morron och försöka med det annars blir det inte några kort i julklapp. 
Och min sista lediga dag innan jul är i morron.
Ja,det var det jag vela säga.
Känns bättre när jag bestämt att ta upp den andra datorn.
Go natt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja! Datorer är bråkiga och de är definitift en han, för han kan inte ta de enklaste instruktioner! Jag bytte dator tidigare i höst och det var bara krångel!
Hoppas att du får en lugn och god jul
Kramar Anna

2006-12-18 @ 10:25:27
URL: http://booparn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0