5 dagar kvar...

Ja ,så har en rolig dag på jobbet passerat igen.
Och det har gått så fort.
Fick sitta i kassan från morgonen,lite ovant men Malin hade fixat det mesta innan jag kom och hon gick.
Hade köpt ett tomtediadem och det blev poppis kan jag säga.
Vad gör man inte för att få lite julstämning?
Efter en härlig lunch på Nois med Anna så fick jag gå och göra smörgåstårtor,det blev 124 bitar .
Det skulle vara till kl 8,55  i morron så det var bäst man kom tidigare i morron oxå.
Föeberedde även för exotiskt tills i morron.
Och mellan varven fick jag springa till kassan och ta lite kunder.
Göran ringde och sade att han skulle jobba över så jag skulle hämta killarna ,men sedan ringde han igen och sade att han inte skulle börja förrän kl 18.Så jag fick fara hem och fixa maten.
Ja,så här är vi nu,killarna har gått över till Sanna och Göran har åkt,lugnt kan man säga det blev.
Fick en skvaller tidning som jag nog ska läsa en stund i nu.....
I morron ska Dennis ev. ha lucia firande .Dom vet inte hur många det är som är friska och kan vara med.
Jag ska handla lite när jag slutar 14,30 och sedan hämta Maja.Hon ska följa på Dennis dagis,blir det inte nått så for hon väl följa hem då.Jörgen kommer sedan och dom ska få lite mat tänkte jag!
På tordags morron ska jag fixa dom sista klapparna.Hinner säker ta nått på nån lunch oxå. 

Kommentarer
Postat av: Anna

HÄJ! Å tack för senast.. Himla god lunch.. Har nog några klappar kvar ja å.. Hres snart.. PUSS A

2006-12-20 @ 08:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0