Ett brev från Kronofogdemyndigheten...

..behöver inte bara vara av det negativa sorten!
Vi fick ett i slutet av förra veckon.
Och lite skamkänsla hade jag tills jag fått
tillåtelse av Göran att öppna det.
Man undrade ju vad postmänniskorna tänkte och
speciellt när Görans moster och kusin jobbar där.
Men det innehöll ett glatt och possitivt besked
om att vårt bud på en 4-hjuling antagits!!!
Göran hade knåpat i hop en rolig summa för
den när han hittade den på deras hemsida.
Så det var bara att sätta in pengar till dom och
sedan försöka hålla tyst tills det att Göran fick hämta den.
Tänkte vi skulle prata ihop oss om vad som skulle gälla för att få köra den.
Inte bara vart utan att det skulle skötas med kläder och mat och uppförande oxå.
Men det hanns inte med så nu får det väl bli rena hot då.
Den funkade inte när den kom hem, men det trixas
och fixas till sent igår så vi hoppas på snart.





Så fin är den!!
Gissa om det var stolta killar som åkte på släpvagnen sista biten på gatan??
Så nu har vi väldigt medgörliga killar ett tag!

Jo, just det jag har ju fått lite stökjobb nu.
Maja som jag jobbat för tidigare har riktigt ont i höften nu.
Så jag jobbar hennes scheema.
Göööör kul är det fast det är lite turbolent där borta nu.
Men det ordnar sej säker till det bästa.

Sköt om er så kommer mer info om allt senare!!

Kommentarer
Postat av: Sara

haha inte hört något om något sånt brev även fast ja jobbat så ni kan nog vara lugna. Även fast vi postisar får reda på en hel del. ;) Ses snart!

2009-05-13 @ 15:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0