Ännu mera!

Ännu mera jobb!!
Och det är så kul.
Men svårt att släppa när man kommer hem....
Pratade med Emelie om det idag och hon kände samma sak,
speciellt nu när det inte är som det brukar på gården.
Har ringt efter semin för första gången idag!
Var inte med när hon kom, var och stängde då.
Släppte ut 12 kvigor idag.
Och så klart sprang dom rakt igenom tråden....
Men lugnade ner sej efter en stund.

Ska jobba oxå resten av veckan,fast bara kväll och då åker jag
nog dit vid 16 och mjölkar och är hemma till 20.
Har haft 2 jobbiga dagar nu.
Igår var jag där från 5,45-13 och sedan åkte jag dit igen vid 16.30-20.
Idag från 5,45-14, men det är kul när man är där, men det känns nu!

Idag sak vi på Dennis våruppvisning.
Ska göra mat till Göran kommer hem och sedan far vi direkt.
Ha det så bra, det har jag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0