En epok är borta....

Min volvo är nu såld.
Skönt att slippa se den utanför vårt köks fönster.
Men jag skäms när jag tänker på den oxå.
Jag skäms så att jag inte vill prata om det.
Men jag tycker om min volvo, den var trygg.
Och jag gjorde så den inte funkade nått mera.
Nu skäms jag ännu mera,
tänk om jag kunde få det ogjort.
Försöker gilla min nya bil,
men min gammla var bättre, än ivarjefall.
Gråter nu en svätt, igen, så jag knappt ser mitt tangent bord.
Och skäms lite till då.
Förlåt lilla bil och förlåt traktor som jag körde på.
Skäms, skäms,skäms.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte skämmas! Det är så lätt att var efterklok! Kram!

2009-02-04 @ 22:03:48
URL: http://hannabizz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0