Vad tiden går.

Men att det var i fredags jag skrev förra gången trodde jag inte..
Men vad fort denna vecka gått.
Har prioterat sömn och familj så datorn blivit lidande!
I måndags var det ju inventering,
hämtade upp först Dennis och sedan kom Tobias me taxin.
Vi for ut till Åkre.
Där var Martin på väg hem och Erika hämtade Louise när vi varit där en stund.
Barnen lekte på och jag ryktade Pontus bara.
For hem vid 17.
Jörgen kom på mat och blev kvar till killarna skulle lägga sej.
Vi spelade lite Yatsy.
Tisdagen jobbade jag 8-16.
Handlade lite soppor hos Jaana och sedan hem.
Här blev det riktigt röj i källaren efter maten.
Nu är det bara Göran som ska iväg med allt bara....
Det gick inte att komma in i mitt torkrum.
Men nu kan vi ha fest där nere!!
Gick igenom kartongerna inför sommaren så nu var det bara att hiva..hoppas jag.
Det är gjort ivarje fall.
Och Göran kastade i garaget med.
Tog bort 2 dörrar så nu är det mycket rymligare där nere oxå.
Har nu tvättat igenom alla jackor som snart ska användas igen.
Onsdagen åkte jag tidigt redan vid 7,45 till Åkre.
Donade på lite och vid 10 sadlade vi på Pontus
och Arvakur och tog en rejäl promenad i skogen.
Hua vad härligt.Men Pontus fick nog lite
mjölksyra en sväng för han snubblade och tog 2 steg på framknäna.



Sånt här fint väder hade vi då och gissa om det regnade hela tiden??!!



Härliga bilder va??!!
Kul att knäppa uppifrån, fast man ser inte hur högt man är.
Åkte hem efter en härlig lång fika med tjejerna hos Erika.
Fixade till mej och for på möte om Tobias på skolan.
Det gick väl inte så bra ,men han ska få mera hjälp eftersom
bokstäverna inte fastnar som dom ska.
Ska även bli en utredning som även den kan hjälpa honom mera.
Det var hemskt jobbigt att ensam sitta och ta emot så mycket info.
Men nästa gång så ska Göran med.
Grät ganska mycket den dagen och kvällen men det ska nog gå detta med.
Har pratat runt lite och det finns överallt. Många som har barn med inlärningssvårigheter.
Hade tandläkaren med båda på kvällen och det var ju
possitivt att inte nån behövde laga!!!!
Igår torsdag var jag till Åkte på morgonen igen.
Nu hade vi lite bättre tur med vädret.
Samma prossedur att vi sadlade på vid 10.
Nu tog vi en lite länge tur.
Gick runt Blästa.
I skogen där är det många fina och långa stigar.
Travade på lite en sväng och det var jättekul.



Så här härligt var det då.
Var klar bra precis vid 12 så det var bara att fara hem och fixa till sej och sedan började jag jobba kl13.
Hade turen att få gå kl 21 igår.
En tjej som jobbade till 21 skulle åka med sin mamma som jobbade till 22,
så då bytte vi så slapp hon vänta på jobbet!!
Vad härligt det känns nu, att man är lite piggare än om man skulle kommit hem vid 23.
Tänkte städa lite nu och sedan ska vi fara vid 9.
Det är marknad i helgen så ikväll ska hela familjen gå och på lördag jobbar jag till 21.
Då ska jag gå med Sara hoppas jag.
Killarna ska till Maråker och hjälpa pappa ta upp båten då.
Söndag ska vi gå med Erika och Louise, kanske kommer mamma och pappa med.
Ja det var en veckas uppdatering.
Ha det så bra till nästa.......

Kommentarer
Postat av: Petra

Å va glad jag blev..

En massa nytt å läsa..

Tyvärr finns det inga nya bilder för dig att titta på ännu då,men det kommer om några dar eller så...

Nä nu börjar de bli dax för duschen,ska ju iväg å jobba jag med.

Åh du...oroa dig inte så mycket för Tobias,allt kommer att ordna sig..hux flux så kommer han bara att kunna allt som ett rinnande vatten..

Eddy har svårt att läsa han oxå,så vi övar varje kväll. Så våra små höst barn behöver bara lite längre tid på sig att lära sig. Men allt kommer att ordna sig ska du se.. Mega kramis..

2008-09-06 @ 08:37:12
URL: http://petraw73.bilddagboken.se
Postat av: Anonym

Klart det ordnar sig! Som Petra skrev så är han ju faktiskt höstbarn! Å nu när Dennis kommer att sitta med läxböcker han med kommer Tobias att tycka att det är roligare! NI får bara inte tappa tålamodet utan bara fortsätta nöta å nöta hemma med! Gör det till något roligt, som en gemensam tid för familjen, eller bara för er två. Inte roligt för honom själv om han hamnar för långt bak! Har ju lite kort tålamod den lille herrn! ...

På söndag ska Karin å jag ut å rida här i stockholm! Hennes försenade 30års present... fyller 35 i april.... Jaja nåväl! Kul ska det bli iaf!!! Krrrrraaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmmmmmm!!!!!!!

2008-09-08 @ 16:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0