Storkok.

Vi har skinkstekar på bra pris på jobbet nu så jag har köpt 4 st nu.
Gjorde iordning 2 st i dag.
+ 4 st äppelpajer....
Mumsigt kan man väl säga...
Imorse var det en sväng på jobbet och handlade
lite sedan besiktade jag min lilla Volvo.
Efter att jag sagt hej då till killarna vid bussen.
Besiktningen gick väl inte så bra, men värre hade det kunnat vara.
En bromskiva var ännu dåligare i år än förra året....
Så nu blev det en återbesiktning på den och 2 lampor.
I Åkre var det full fart.
Hämtade Pontus och sadlade och tränsade.
Fick jobba lite på att komma upp idag.
Men när vi skulle börja gå så var han halt.
Så vi vände och gjorde av allt igen, mös en liten stund
innan jag släppte ut honom i hagen.
Erika red iväg en stund själv hon på Arvakur.
Fikade när hon kom tillbaka och sedan var det en människa som kom och
fixade med kalvarnas horn.
Killarna hade just kommit av bussen när jag kom hem.
Satte igång med stekarna som var lagomt klara när Göran kom hem.
Gräddsås och potatis blev det till oxå.
Massor av grönt till.
Så, det var min dag idag.
Nu har Tobias jobbat lite vid datorn och Dennis spelade lite spel innan han gick ut.
Nu är det Tobias som vill spela spel.
Ska jobba med matbjudning i 2 dagar nu.
Hoppas det blir roligt.
Har nog haft lite feber idag för jag har varit lite nere och trött.
2 "bullar" på varsinn sida av halsen som gör ont har jag oxå.
Skulle ha bytt gardiner i vardagsrummet idag
men det får bli i morgon, kanske....
Hej så länge.

Kommentarer
Postat av: Petra

Här har det varit full fart som vanligt..

Tänk att du blev en sån hästbiten tjej på "gammla" dar S

Själv jobbar jag mer än någonsin. har nämligen gått å blivit tf.chef pga att stoffe är sjukskriven. Så nu har jag inga lediga dar alls..

Nog nu om mig..Du måste gå in på min sida å kolla på dom bilder där du skrivit kommentarer. För nu har jag svarat dig på dom :)

Hare bra så länge.kramis.

2008-09-18 @ 17:11:55
URL: http://petraw73.bilddagboken.se
Postat av: Petra

ja just ja..

Glömde ju fråga...

Ska du med på finlandsresa i november när jag fyller år?

Vill ju göra nått roligt eftersom jag fyller 35,så jag är lite sugen på en båtresa.

Eller har du nå annat roligt förslag..

2008-09-18 @ 17:13:18
URL: http://petraw73.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0