Oj, söndag redan??

Ja, då var det ett tag sedan igen då.
I måndags såg jag att jag skrev sist.
Vad har veckan innehållit då?
Jo, på tisdagen jobbade jag i delikatessen.
Mellan 7-17 var jag där.
På onsdagen var jag till Åkre och där var en karl
som skulle värka klövarna på alla damer.
2 dagars jobb var det så jag donade med dom och städade lite emellan korna.
Var till Pontus en liten sväng och fick honom att stå stilla och böja.
Göran var på kurs i Ljusdal så när killarna kom med
taxin hämtade jag dom bara och for tillbaka.
Louise hämtade jag på dagis och Martin gick efter vägen.
Killarna fick mat i Åkre.
När vi kom hem var Göran redan hemma.
To hade jag delikatessen igen.
Till kl 17, kl 18 kom Jörgen,lillLinda,Sara och Erika till oss på
SURING!!!
Gissa om gott det var då.
Ska inte vänta att äta det så länge nästa år för hua vad gott det var.
Satt ute på verandan och jag hade lagt ut filtar till alla.
Fredagen var det jobb i Delikatessen igen.
Men först var jag i skolan med Tobias.
Kl 8 börjar han så vi for dit då.
Dennis fick vara på fritids han.
Tobias får gå i en special grupp för han har lite svårt med in lärning.
Det finns ett åtgärdsprogram till honom sedan förra året.
Det handlar om vad som görs på skolan och vad vi ska jobba med hemma.
Uppföljning var 6 vecka ungeför.



Här är en morot som jag kom på till honom nu i veckan.
Han ska läsa ihop meningarna och sedan skriva dom med.
Gissa om imponerad jag blev att han hade fixat detta på mindre än 30 min.
Så då gjorde vi det igår kväll.
Jag jobbade till 15, sedan hade Göran gjort mat.
Hämtade upp Sara och träffade Jörgen , Maja och lillLinda på bion.
WallE var vi och såg sedan handlade vi glass och for till Jörgen och åt.
Killarna vela leka med Maja en stund.
Var nog hemma efter 21.
Innan vi for på bion ringde jag till Åkre och där hade Pontus fått skor på alla hovar!!
Längtar till i morgon nu!!
Har bara en jobbar dag mellan 12-21 först......


Lite bilder som jag lovat....



Marknade förra helgen.



Sara, Erika och Sven åker med Tobias.



Ska åka Draken med pappa.



Popcorn hatt och klubba.



Tömkörning med Pontus.



Lilla Arvakur fick sej en omgång med.
Han har nästan samma färg som Pontus men är en islandshäst.

Ja, det var lite kort.
Nu väntar ännu en spännande vecka och vi får se hur mycket jag kan sitta vid datorn... 

Kommentarer
Postat av: Angel

Vad duktig Tobias är! Han kommer fixa det där galant!



Tänkte kolla om ni vill ha två garderober? :) Vi har två över i vår nya lgh som vi vill bli av med och kom då och tänka på er. Ni kanske vill ha några nya garderober i er utbyggda del sedan? :)



Hoppas allt är bra med er annars! Med oss är det bara bra. Längtar tills flytten nästa helg! :)

Kramar

2008-09-16 @ 09:17:39
URL: http://angel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0