Måndag idag.

Ja, så har helgen försvunnit oxå då...
Men et hanns med en hel del roliga saker.
Det var ju marknad i staden och jag besökte den 3 gånger,
alltså alla dagar.
På fredagen var hela familjen in.
Göran och killarna mötte jag upp vid tivolit.
Det var åk 2 för 1 fram till kl 20,
men det var så med folk att det inte blev många åk då.
Bättre gick det sedan.
Tänkte nu att jag skulle lägga in nått kort på bla Tobias
när han åker nån av sina 11!!!!!! karuseller.
Men datorn vill inte jobba så fort som jag vill....
Dennis åkte inte riktigt lika många.
Och vi måste tacka Sara, Erika och Sven som var med
Tobias när han skulle åka dom stora karusellerna.
Efter 22 gav Göran upp och Dennis var med på det,
men Tobias hade kunnat fortsätta han.
Lördagen jobbade jag mellan10-21 så då for dom till
Maråker och hjälpte pappa med båten.
Jag tog en sväng på markanden efter jag slutat men
dom ställerna jag tänkte handla vid hade stängt.
Så det blev bara en snabbis.
Söndagen kom mamma och pappa upp och vi for in vid 12.
Ja, inte pappa och Göran då men vi andra.
Mamma hade ett svullet ben så vi tog inte riktigt hela marknaden.
Sedan skulle killarna åka karuseller igen.
Tobias åkte allt som det inte var för lång kö till.
Men ändå höll jag på och missa min ridning.
Hade turen att ha min häst sadlad redan men eftersom
vi skulle rida ut fick jag sadla ridlärarens istället.
Skönt och avslappnad tur blev det.
I morse for jag å handlade innan jag for till Pontus.
Det visade sej att han tappat en sko så det blev tömmkörning på ridbanan.
Det hade jag oxå bilder på men det tog oxå för lång tid att få till.
Urkul var det.
Bonden ringde tidigare idag och nu hade han fått tag på nån som skulle sko Pontus.
Så nu kan vi ut i skog och mark till veckan!!!
Har just kommit hem från ett föräldramöte på skolan.
Och det gick väl bra tror jag.
I morgon jobbar jag 7-17 och onsdag är jag ledig.
Vi får se när det blir kort här då.
Hejhej.

Kommentarer
Postat av: Petra

Då väntar jag med spänning på bilderna...

Hmm fast du har fortfarande inte fått några nya att titta på inne hos mig...

Fyyyyyy på mig..Men blir nog till helgen när jag har tid å är ledig..

2008-09-10 @ 06:48:14
URL: http://petraw73.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0