Turen...

...höll inte i sej riktigt hela fram tyvärr.
Men jag är som grodan, jag lever på hoppet.
Har ju sökningen till skolan kvar.
Och det kommer ju en vår oxå.

Annars har vi hafte en hoppig tur i skogen som
var full av spöken för Pontus idag.
Det blåste ju på bra och en vecka sedan han var ut så vi
har det för förklaringar till att han var livlig och slog bakut massor av gånger.
Men lungnade ner sej när vi kom på känd mark.



Här är gubben innan vi begav oss.
Har ju jobbat med att få honom och lyfta på hovarna oxå.
Och nu blir jag inte änns svettig när vi gör det!
Ena bakhoven vill han inte vara still med,
men lyfta får jag.



Här är vi, Poppe och jag.
Erika var fotograf.
Min nya fina hjälv blev inte med men jag tittar och det är lagomt nära.
Roligt att se sej själv på bild.
Nu ska jag sänka stigbyglarna ännu mera....

Nu har killarna kommit hem, dom var hos grannen en stund.
Tänkte göra köttbullar och stuvade makkisar till middag.
Mums!
Ha det så bra så skrivs vi igen. 

Kommentarer
Postat av: iggemormor

Men åhhh han ser ut å va en helmysig kille ju!! =)

2008-10-26 @ 08:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0