Tisdag v:42

Ja, en dag till har nu gått.
Idag har det varit folk överallt på jobbet.
Det har varit stora ombyggnardagen.
Det bara kom och kom mera folk hela dagen.
Men det har ändrats och flyttats så nu hittar inte vi nått heller....

Igår var Pontus och jag ute själva på en tur.
Erika vågade släppa oss efter att ha pratat med bonden.
Det gick lika bra som när hon var med.
Lite hoppig och så är han ju men inte så man inte kan fixa det.
Efter 2 bilar, en från vardera hållen och en skällande hund, så slappnade han av.
Så när traktorn kom brydde han sej inte.
Tog både lite trav och nått galoppsteg innan vi klev in i skogen.
Där tog vi det så lungt och försiktigt.
Mös på när vi kom tillbaka och han fick både morötter och hö av mej.
Åkte hem så jag var hemma före killarna.
Tänkte ta med 4-hjulingen och åka tillbaka för Martin hade fått en han med.
Men det var lite bökigt att få in den i bilen så det blev att vi var kvar hemma.
Det var ju möte i Dennisklass oxå.
På väg dit lade jag på ansökan till skolan!!!!!

I morgon ska jag till Åkre igen.
Erika tyckte jag skullle rida på ridbanan då men vi får se....
En tur i skogen blir det nog med.
Ha en bra dag i morgon, det ska jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0