Till Robban!!!



Här är ett kort när Göran meckar med båten, räcker det kanske;)
Är ju inte så intresserad av när han meckar med traktorn.
Jag förstår du vill se det....
Men börjar jag skolan så får jag lite mer kunskaper i meckandet och då du....
Ska då läsa teknik och basmaskin service!!!
Så tillsammans med det och småföretagare a och b,
odling på åker,
grundkurs djurkunskap
och lantbruksdjurs skötsel,
då blir det väl lite mer intressant för dej med,
håll bara tummarna att jag får gå den då!!

Hej hej.

Kommentarer
Postat av: Petra

ja håller oxå tummarna å tårna för dig....

Tänk att du snudd på ska bli bondmora då på gamla dar ;)

Snart far vi till Uppsala.

Kramis och vinke..

2008-10-28 @ 13:23:05
URL: http://petraw73.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0