Onsdags göra.

Först en till mysig morgon,
som tyvärr utartade när det var påklädning
och städning som skulle göras.
For in till stan och parkerade utanför mitt jobb.
Gick till banken som öppnade just när vi kom...
Pratade lite lån och utbyggnad och det låter bara bra.
Sedan gick Dennis med mej under protester.
Då var det vi som skulle klippas.
Tobias fick åka med Göran.
Samma som Dennis fick åka med honom
förra gången Tobias klipptes.
När Dennis var klar kom Tobias och Göran.



Visst blev han stilig.
Det är detta kort jag försökt skickat till dej mamma.
Tog med Dennis och for till Buspalatset medans jag klipptes.
Där var redan Martin med familj och kusin,
så killarna var där med dom.
Jag kom vid strax efter 12 jag med.
Vi satt och pratade och hade trevligt till kl var runt 15.
Martin följde med oss hem och vi tog en tur förbi Lekstugan.
Tog det lugnt och åt lite fisk till middag.
Nu har Göran just åkt på hockey och vi ska snart åka med Martin.
I morgon ska jag in och handla,
tänkte göra det idag men det stuntar jag i!
Köpa en tårta ska jag göra med....
Ha det så bra så höres vi nån dag igen!!

Kommentarer
Postat av: Angel

Snygg hårfärg!!

Förstår om det är skönt att vara nyklippt. Jag skulle också behöva besöka frissan.

kram till er alla

2008-10-30 @ 12:51:37
URL: http://angel.blogg.se/
Postat av: jörgen

GRATTIS!!!!!!!

2008-10-30 @ 22:07:43
Postat av: Anonym

GRATTIS!!!!!!!

2008-10-30 @ 22:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0