MMM vad spännande.

Är ju lite trött på att gå in i "bunkern" som mitt jobb ligger i just nu.
Så efter att ha fått smak av "utelivet" skulle jag vilja läsa lite om det.
Har nu idagarna hittat en 40 veckors kurs som är på distans.
Den heter grundläggande jordbruksutbilldning och ligger i Vreta kloster....
En bit bort ja, men det är bara 4 ggr på 40 veckor som man ska ner.
Så jag håller på och fixar med mina betyg och personbevis
och tänker slänga in en ansökan innan den 15 oktober.
Kommer jag in får vi ta det beslutet sedan.
Men det känns roligt att ha försökt ivarjefall.
Som Ulla sade på jobbet så har jag ju inte gjort nått annat
än att jobbat på Hemköp dom senaste snart 18 åren.
Och nu när jag är riktigt intresserad av att hålla på med djuren.
Studierna är på halvfart så, ja tack ett jobb innom jordbruket
på halvfart oxå så behöver jag inte ta lån.

Men det är väl bra en dröm....
När väl det nya året är här så fortsätter väl jag på Hemköp....
Suck!!

Kommentarer
Postat av: Anders

Du kommer in, pluggar och lär, och blir sen en lysande bondmora! =) Lycka till!!

2008-10-08 @ 21:54:22
URL: http://iggesund.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Jättekul att du vågar satsa på dig själv! Stort lycka till! Tror på dig!

2008-10-09 @ 16:31:15
Postat av: Jana

Tack snälla ni för era snälla kommentarer!

Kram Jana

2008-10-09 @ 23:01:45
URL: http://janas.blogg.se/
Postat av: Anna

Det är jättekul att utbilda sig!

Passa på & ta chansen nu när du vet vad du vill.

Lycka till!

Kram Anna

2008-10-10 @ 21:40:35
URL: http://booparn.blogg.se/
Postat av: Malin

Åh, vad kul! Man blir ju lite avundsjuk =) Skulle också vilja hålla på med djur och natur. Synd man är allergisk bara =(

2008-10-11 @ 10:19:12
Postat av: Lena

Vad roligt att du vill läsa in dig mer på djur! Jag håller tummarna för att du kommer in.

2008-10-11 @ 19:28:41
URL: http://livetpalandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0