Måndag v:42.

Sitter och kollar igenom vad som hänt i helgen här.
Men det var inte så fasligt mycke det.
Väntar nu på att mina betyg ska komma från Ljusdal
och Gävle så jag kan skicka iväg ansökan.
Ska ju vara inne på onsdag.
Igår jobbade jag mellan 12-16.
Sedan var det ridning.
Fick Casablanca.
Det var väl inte nån höjdare när det var möte i
cafeterian och folk kom och gick som dom vela....
Hon är ju lite tittig och hoppig så vi fick bryta av vid B varje
varv för att vi inte skulle behöva trixa oss fram.
Galoppen fick jag bara till 1 gång.
Satt och kollade nästa lektion och hon som hade Cassa då fick
henne att gå närmare läktarn men hon var fortfarande helt nojjig när hon kom.
Göran kusin och kompis var där.
Hon skulle ju ha flyttat lååångt bort, men har kommit hem nu.
Jätteroligt att prata med dom igen, det var ett tag sedan.
Jag blev lite sen hem på grund av det...
Väl hemma så hade mamma varit upp en sväng.
Tack för alla grejor vi fått:)
Ska bli spännande att smaka gelén.
Hon hade tur mamma för innan jag for och jobbade städade jag hela huset.
Sedan var det bara att bädda när vi duchat och skulle gå och lägga oss.
Dennis hade varit på kalas mellan 13-16 och mamma hade hämtat honom.
Vilket han, enligt honom, inte tyckte var konstigt.....
Pappa var visst i nån jaktstuga i skogen han.
Tyvärr blev det inte nått med bilen dom kollade på i lördags.
Synd det för det var ju plats för 6 pers, då hade jag kunnat åka mersa jag med....
Killarna har nu gått till bussen och jag ska fara till Åkre,
vi får se om det blir en ridtur idag.
Ikväll är det möte på skolan, Dennis klass.
Tisdag jobbar jag 8-16 och det är stor ombyggnad på G.
Ledig onsdag, och torsdag och fredag är det matbjudning igen.
Helgen är jag ledig, hoppas vi kommer iväg på en sväng till Gävle...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0