Lördag em..

..och jag sitter här molallena!!
Göran och killarna har varit på turnee och kollat in en mercedes.
Men tyvärr blev det inte nått.
Jag är ju inte så intresserad av en sån bil men när Göran
sade att man kunde åka 6 pers i den så, okej då!
Men det var för mycket jobb och vi sitter ju inte i brunn.
Min volvo går så bra den så.
Jobbade till 15 och sedan for jag hem till ett tomt hus.
Läste Hästfocus vid köksbordet och nu har jag just gjort
ett paket som Dennis ska ha med sej på kalas i morgon.
Annars när jag blir själv så är det alltid städning jag ängnar mej åt.
Men idag tog jag det lungt bara, kanske städar innan jag åker och jobbar i morgon.
12 börjar jag ju då, till 16 för det är ju ridning!!!
Fick arbetsintyg från chefen i går.
Så nu väntar jag på betygen från mina skolor och sedan ska ansökan skickas iväg.
-Vad synd, sade chefen när jag berättade om mina planer.
Men man vet ju inte, kanske jag blir kvar där fast jag läser.
Det är inte nått jag vill, men för att slippa ta lån så...
I torsdags fm skulle vi ju ut och rida, men det regnade hela fm så vi sköt upp det.
Fixade och donade med annat där istället.
Vid 12 åkte jag hem och fixade till mej innan jag for och jobbade till 22,15.
Nu ska jag tända lite ljus och mysa till det innan familjen kommer,
dom var visst på G nu.

Kommentarer
Postat av: Petra

jag håller tummar å tår för dig att du kommer in på skolan.

Självklart ska du våga när du hittar nått du tycker låter skoj...

Å Hemköp står ju säkert kvar om du skulle ångra dig (men det tror jag inte du gör)

Kramis.

2008-10-12 @ 18:47:28
URL: http://petraw73.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0