Det rullar på...

Nu var det verkligen länge sedan såg jag.
Men allt rullar på och det hinns inte riktigt med.
Är mest in och bara kollar nått här nu för tiden.
Men förra veckan var Dennis så snorig och förkyld att han blev hemma ti-to.
Måndagen var jag till Åkre, tog Pontus till ridbanan med massor av slanor och
tömkörde honom.
Det tyckte väl inte han var så jätteroligt, men han skötte sej.
Onsdagen kunde vi ta en riktigt långtur.
På torsdagen började jag kl 15 istf 13 så då var vi dit en kortis.
Pontus var riktigt trött då.
Han hade legat flera gånger och låg när vi kollade till honom.
Fredagen jobbade jag och handlade innan jag for hem.
Lördags morgonen påbörjades det att byta avlopp (infiltrering)
som vi skulle ha gjort länge nu.
Var och hämtade råmjölk i Åkre och for sedan till stan och köpte lite paket.
Fick tag på 4 julklappar till killarna!!
Tobias skulle på kalas och jag hade ridskola redan på lördag denna vecka.
Det gick jättebra igen.
Hade Vestus och han är ju så bra!
Gjorde halvhalter och galopperade.
Mös på med tacos på kvällen. 
Dennis följde mej till Åkre på söndags fm.
Vi tog en sväng i skogen och kollade lite nya stigar.
När vi kom hem var Jörgen och Maja här.
Fixade med mat och sedan lektes det en del.
Killarna kom in vid 18 och sedan var det söndags bestyr kvar bara.
Nu är det dax att åka till Åkre igen.
Härligt men kallt väder är det.
Ska och prata med Tobias fröken idag igen, hoppas på lite bättre
resultat nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0