10dagar ledigt.

Men vad härligt det känns!
Igår kl 15,20 stämplade jag ut för att vara föräldraledig i 4 dagar som
resulterade i 10 dagar ledigt alltsom allt.
Jag har ett bra schema på jobbet jag vet;)
Tur är det väl att det är lite ledig nu med allt att tänka på.

Idag for vi till Åkre kl nio.
Där var det forfarande pyjamasparty.....på barnen.
Men det gick fort att få på kläder och ut och leka när killarna kom.
Vi skrapade och strödde,
flyttade och föste kor. Sedan hämtade jag
Pontus och var med honom en liten sväng bara.
Det är två kor som snart ska kalva,
hoppas jag får se när det blir.
Killarna fick mat där och vi åt en äppelpaj jag
hade med innan det var dax att fara hem.

I morgon tänkte vi ev. ta tåget till Sundsvall nån timme.
Det är en firma som kommer och har utförsäljning på kläder oxå
som jag tänkte kolla på.

Onsdag är det banken som vill ha besök,
tänkte fixa klipptid till mej och Dennis
och sedan till buspalatset.

Torsdag äts det väl tårta kanske??

Sedan har vi fredagen kvar.

Lördagen är det dax för Tobias omtalade bowlingkalas.

Sönda ska jag rida.

Det var 7 dagar det sedan är det 3 kvar bara.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0