Tisdag 20 maj-08.

Japp idag det!
Och jag är så trött i kroppen.
Och knoppen....
Var på fotspa party igår.
Härligt underbart för mina fötter, vader och till
och med händerna fick sej en omgång.
Men si det blidde lite sent för mej.
Att komma hem kl 21,30 och när man är på väg i säng ta
reda på en Dennis som hostar så han kissar på sej och sedan kräks
det kan bli lite sent då.
Och när man sedan ska upp med tuppen....
jag menar med Göran kl 05,30,
för att börja jobba kl 7.
Och på ett nytt sätt att jobba som man inte är van.
Sedan när arbetskompisar blir dåliga så
dom måste fara iväg så tar det på oxå.
+allt det man ser som man vill göra och
en disk som ska nygöras...heter det så?
Läggas i ivarjefall, med nya grejor som vi inte haft.
Köpte pasta med hem till familjen så jag slapp det ivarjefall.
Göran och dennis tog traktorn och for en sväng nu dom.
Tobias leker med en granne, nyss var dom i mitt land...?! 
Men snart är det natti, fast det ska nog promeneras först.....

Kommentarer
Postat av: AB

Blev hur som helst sketaläckert med alla nyheterna i disken !! ;-)

2008-05-20 @ 22:13:43
URL: http://iggesund.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0