Tis 13 maj-08.

Ja, det är det idag!!
Vet inte vart tiden tar vägen,men fort går det!
Sade till Tobias i går att nu är det bara 5 veckor kvar
i skolan och 6 veckor till midsommar.
Läskigt vad for det går.
Det är väl det jag vill reflektera över idag.
Har jobbat idag och var ledig i går och
bara hemma hela dagen.
I morron är jag ledig igen och då kommer vi
inte vara hemma på hela dagen...
Träna när Tobias gått till bussen kl 7,30.
Tobias ska iväg och kolla synen kl 10,
kl11 ska jag vara hästhållare,
kl 14 ska jag på skolan och utvecklingssamtal,
kl 17 ska Göran ha min bil...??
kl 20 förhoppningsvis sak vi ut och gå.
Ja, det ska bli kul i morron och for kommer det att gå oxå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0