Ojdå redan onsdag.

Det har visst inte blitt nått skrivet här på nån dag nu...
Men vi har inte satt på tv´n på 2 dagar nu.
Hit har jag varit och kollat lite men inte tyckt jag hade tid att skriva...
Måndagen var jag ledig och Tobias var så snorig och hostig att han fick vara hemma.
Dennis skulle till dagis och äta pizza och ha 5 års avslutning.
Lämnade honom till 11 och Tobias och jag for på stan.
Handlade examenskläder till honom och en leksak förstoss.
Han var så duktig och lillgammal på stan.
Åt på Cafe´Fyren en rejäl taco tallrik och Tobias åt i storsett allt!!
Hämtad Dennis vid 13 och där blev vi kvar en stund.
Donade på här hemma och sov en sväng i mina nya utemöbler...
Tog en riktigt rejäl promenad med grannen.

Tisdag igår och det var jobbar dag.
Fick lite gjort här och där.
Hade 4oo nånting på kort och 300 i kontanter i kassan som jag sedan skulle räkna ur.
Så mycket behövde jag inte vara där inte.
Här hemma på gick det saker när jag kom hem.
Jörgen var här med vattenskotern och Göran höll på i båten.
Killarna hade kompisar från Holmen här.
Gjorde mat till dom och sedan kom Anna och Wille.
Göran skulle fara och jobba igen för det var nån läcka nånstanns.
Anna och jag gick ner i vår källare för att leta lite kläder.
Båda hittade massor!!!
Göran hittade inte oss så han hade farit när han skulle.
Killarna hade varit en sväng till Holmens men var i landet när vi kom från källaren.
Åt en kvällsmacka tillsamanns och sedan for dom hem.
Killarna lade sej med vilda protester.
Jag kröp ner i sängen med en ny hästfocus.
Vaknade av att Göran stod bredvid och stängde av min
väckarklocka, då var hon efter 2.

Sov till 6,30, sedan var det bara att sätta fart.
Idag ska Dennis och jag till Bonden Jansson igen.
Det skulle inte bli nån ridning men vi skulle kunna hjälpa till med annat....
Så vi kanske hinner klappa Tiger ivarjefall.

Ha en bra dag i solen, det ska jag!!

Kommentarer
Postat av: sessan

Är detta en matblogg?

2008-05-28 @ 13:01:19
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: AB

Haha... inte stor idé att starta en kassa för dom slantarna :) Det blev iallafall skitsnyggt med dina exponeringar! Snart slut på korvarna till matbjudningen.... sålde "för bra" när dom kom fram så där... :)

2008-05-28 @ 15:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0