Oj ny blogg...

När jag skulle logga in i dag här så
stod det nått annat mot för vad det brukar.
Hoppas det funkar nu då bara.

Igår var en riktig barndag...
Först var Tobias till ögondoktorn och kollade synen.
Men det var bättre än förra gången så det var inte nått problem.
Skjutsade tillbaka honom på skolan och Dennis och jag var på stan.
Hälsade på A och åt lunch på Frasses.
Lämnade in min telefon för kameran i den funkar inte.
När jag skulle knäppa på pappaskalas vela den inte.
Så nu har jag Görans med mitt kort i,
så vill ni ha tag i honom är det jobbets tele ni ringer på!!
Gick på stan men hittade inte nått,
hur ovanligt är inte det??
Kanske var det så att det var lite ebb i kassan därför var
det inte nått som föll i smaken direkt???
Men man har ju kollat utbudet ivarje fall.
Tog en glass innan det var dax att åka tillbaka till Tobias skola.
Där var det utvecklingssamtal igen.
Har ju ett åtgärdsprogram att följa för Tobias.
Men det såg så bra ut nu så det var riktigt kul att lyssna.
Det var det att han behövde träna mera än bara i skolan.
Fick ju för mej att han kanske skulle få gå om,
men det hade inte hans fröken allas haft i tankarna.
Och det var ju skönt.
Han var populär och kunde leka med alla.
Vi åkte hem och fikade lite sedan var det mat när Göran kom.

Han for igen för att kolla efter traktor vägar som dom ska åka den 15 juni.
Då är det traktorrace igen.
Sist var dom 12 traktorer.
Hittade ett ställe där det skett ett mord och dom skulle få nån att komma och berätta om,
sedan fanns det en prylstuga som ev. kunde öppnas upp.
Skulle ha en plats där det skulle grillas korv och där skulle vi möta upp dom.
Så det ska bli spännande när det går av stapeln.

Han kom hem vid 19,30 och sedan var det bara att
plocka fram stavarna för en prommis med grannen.
Vela verkligen inte men det blev en lååång tur för grannen var så pigggggg.....
Kom in strax efter 21.
Kollade på Gray´s sedan natti.

Idag har jag sovit över.....
Fast det gick ändå.
Killarna var som tur vakna.
Tobias ska ha klädsim på skolan idag så det var lite att packa ner.
Flytvästen skulle med oxå,men den börjar nog bli lite liten.

Nu ska det städas lite och sedan ska Dennis iväg till kl 9,45 och jag börjar 13.

Kommentarer
Postat av: Angel

Vilken dag. :)

Kul att det går bra för Tobias i skolan! Han har blivit så stor. Dennis också för den delen.

2008-05-15 @ 08:30:47
URL: http://angel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0