Nähä...

Inte i dag heller fick jag vara hästhållare.
Har suttit och läst lite om islandshästar nu på internet.
Hittade lite foton när jag tömde telefonen så här kommer Tiger!!

image814

Visst är han söt lillingen.
Var in och sade hej till Cassablanca igår när jag for hem.
Göran hämtade killarna och det var föräldrafika så då åkte jag 2 min till stallet..
Hon är ju så stor mot för vad Tiger är!

image815

Men dom är mysiga båda två!!
Kanske skulle passa på och kolla in Tunslids ridhus idag när det inte blev nått.
Är ledig i helgen då hoppas man ju att fru Bonde ringer....
Göran ska dona med båten men i värsta fall kan jag åka själv=)
NU:iväg till ögondoktorn med Tobias.

Ha en bra dag fast det inte är nå sol..än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0