Måndagsmorron.

Så här skulle alla få ha det på måndagsmorronen.
Vaknade av en karl som kröp ner i sängen med mej...
När klockan min ringde så kunde jag stänga av den en gång och dra mej en stund.
Klädde mej och kröp upp i Tobias säng en stund.
Han tycker det är jättemysigt att vakna så.
Mös en stund med honom innan det var dax att äta frukost.
Vi satte oss ute på kökstrappan.
Det var varmt och härligt redan där.
Dennis fortsatte och sova han.
När jag vinkat hej då till Tobias kröp jag upp till Dennis
som börjat röra på sej han med.
Gick ner och tränade en stund och nu är det datorn som gäller en stund.
Ska till stan och handla sedan.
Tänkte börja handla till Pappaskalas.
Det finns lite som ska läggas in och det kan jag göra idag.
Kanske blir det nån blomma som inhandlas med.
Så ha en fortsatt trevlig dag ni med,
det ska jag ivarjefall=)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Mmm, lät som en riktigt mysig morgon!

2008-05-05 @ 16:12:44
URL: http://hannabizz.blogspot.com
Postat av: Lena

Hej.
Jo det händer lite av varje här och nu står jag i startgroparna för vårbruket och det ska bli så skoj =). Hoppas allt är bra med er!

2008-05-07 @ 13:35:49
URL: http://livetpalandet.blogg.se
Postat av: jenny

Ja det låter som en mycket bättre inledning på veckan än vad jag har haft... Ingen sömn i söndagsnatt pga oro för denna vecka, så när vi träffades i skolan för första gången på 9 veckor så mötte mina klassisar en hålögd å trött tjej. Sen har det inte blivit bättre, inte kunnat äta för opposition och försvar av uppsats som gör mej lite...stinn i magen?! detta leder ju förståss till magvärk å svimningstendenser... Idag har vi opponerat å imorgon skall vi försvara. Ikväll ska vi på grillfest med jobbet å det tar ju tankarna på annat en stund, men vad kommer magen att säga om grillat och alkohol??? Eller...det kanske är lika bra att hinka i sej så att man har en lite avslappnad appoach imorgon, blir relaxad liksom;)?! Hej hej nu ska jag hypa vidare! Kram!

2008-05-07 @ 16:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0