Cambridge!!

Nu ett års jubilerar jag med dom, tror jag ivarjefall.
Kollade upp det nu, jag började 17 april-07 så det blir mer än en månad till ju.
Men jag har ju gått ner 30 kg.
Fast det var fram till jul och nyår.
Efter det började jag träna och sedan har det stått stilla.
Har inte kört nån ren kur direkt efter det heller.
Förrän i måndags nu kör jag och hade tänkt köra till sveriges nationaldag.
MEN vi får se hur det går.
Är inne på tredjedagen och i morse hann jag vika tvätt,
städa killarnas rum innan jag gick ner och tränade.
Och tränar gör jag när Tobias går till bussen.....
Så det känns bra nu, men det kan vända fort.

Igår blev det en rejäl promenad innan läggdax, det är jätteskönt.
I dag är det ledig dag och vi ska till stan för att ev. se på islandshästträning.
En kompis på Dennis dagis frågade om hon fick komma till
Dennis så vi ska hämta henne efter att dom ätit på dagis.
16,30 ska vi tillbaka på dagis för då är det utvecklingssamtal om Dennis.
Det är ju avslutande oxå för han går ju till förskoleklass till hösten.
Det har bara varit possitivt tidigare och har inte fått nå hintar om nått annat nu heller.
Sist blev det mera båtprat än Dennis prat.....
Sedan har jag ridlektion kl 19,50.Yippi!!!
Nää nu är det dusch som gäller.
Ha en bra dag, nu börjar solen komma här i varjefall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0