Allt har en baksida!!

Även denna vecka tydligen.
Började så bra med härligt väder och snälla barn.
Men nu har jag fått ätit upp det.
Men av motgångar blir man starkare va??
Just nu så är Göran på väg hem för att vara med Dennis.
Vi har ju nyöppning av manuella disken som jag verkligen vill vara med på.
Och det känns som om Dennis varit mycket sjuk nu.
Speciellt när det varit nått som skulle hända vare sej det var på
det privata eller jobbet.
Men enligt dagis så var det nån förkylning som gick nu för dom hade
skickat hem 2 igår och 2 som ringt idag redan.
Trodde det var nått med magen oxå.
Dennis har jag varit upp me till och från sedan kl 23 i natt.
Var det inte vatten så var det medicin eller bara lyssna.
Vid 3 i natt var han upp och kräktes och var pinknödig oxå,
och vad hände då då??!!
Jo, så då var det bara att torka.
Sov sedan i vår säng igen.
Det gjorde han förra veckan oxå.
Men då trodde vi det ju var laktosallergin.
Så nu känns det som det varit mycket sjukt med Dennis
och det tycker han med för han kraxar fram,
-När blir jag frisk då??
Nu är det dax för mej att åka för Göran har kommit hem.

Kommentarer
Postat av: AB

Och ändå är du lika glad, pigg och trevlig som vanligt på jobbet!!! =) Som en solstråle!!! Oj, vilket ös det var idag! Synd om dig dock som var ensam kvar på slutet :(

2008-05-08 @ 19:56:02
URL: http://iggesund.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0