Vill,vill.

Kollar in mycket ridkläder och andra ridsaker nu.
Hästar och islandshästar och allt som har med dessa djur att göra.
Vill åka på Bole och kolla oxå,men Dennis vill inte till stan idag.
Och egenligen gör det inte nått för än så länge är det för kallt.
Måsta ha nya ridbyxor eftersom mina som jag fick när jag fyllde
är för stora till och med med långkarlsonger under...
Ridstövlarna jag har är fodrade vinter dom med.
Hade ju bara teori igår så man är så sugen att rida nu när Sofia visat oxå.
Får rida nästa söndag,men sedan är det uppehåll 2 söndagar..
Hur ska det gå??
Får väl hitta nån stackars häst som jag kan åka till då.

Kommentarer
Postat av: Sara

Den som v'ntar på något gott väntar aldrig för länge ;)

2008-03-10 @ 14:22:22
Postat av: jörgen

väntar alltid för länge!!!

2008-03-10 @ 16:44:59
Postat av: Anna

Grattis till för små ridbyxor! Du får åka & lukta lite på pållarna så du klarar dig. Hos mig är hästabstinensen enorm för tillfället. Det var evigheter sedan jag red eller ens snusade hästmule.
kram Anna

2008-03-10 @ 20:14:17
Postat av: Anna

FÖR STORA skulle det vara!
/Anna

2008-03-10 @ 20:15:04
Postat av: Petra

Hello...
Va duktig du varit som skrivit så många kommentarer i min bilddagbok,så glad blev jag när jag loggade in där nyss :D
Har svarat på dina kommentarer jag med vid bilderna,så nu måste du dit igen för att läsa dom... plus att jag ju laggt upp nya bilder oxå...
Men om du inte hinner så kan jag svara på en av dom här oxå då, å det är att det bara är ett vanligt ljusparty denna gång,eftersom det är första gången jag har,men ta med din kalender så kan vi boka in ett fotspa när det passar då på en gång å ta det gången efter :)

2008-03-11 @ 08:55:42
URL: http://petraw73.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0