Måndag 9 juni-08.

Igår var det ja.
Hade en bra dag tycker jag.
Gjorde mer än jag tänkt, ingen träning då men annars så...
Var lite närvös inför stadsbesöket men det gick bra det med.
Hittade fina kläder till Dennis och en present till ett kalas i helgen.
Inget till mej tyvärr.
Sara var med oss på stan.
Hon hittade grejor förstoss.
Tog med Dennis ner på Albinsleksaker och dom
kom upp med 2 stora fina leksaker.
Träffade Jörgen sedan, och han hade lyckats att sänka
ner sin bil när han skulle sjösätta vattenskotern??!!
Tobias kom hem med taxin och jag började måla solstolarna med olja.
Tänkte bara ta 2 men det slutade med alla 6+bordskivan.
Men sedan tog oljan slut.
Hann rensa lite ogräs oxå.
Killarna lekte på först med Jojje och sedan med Sanna.
pratade om att gå och bada, men efter middagen var det mulet.
Göran hade fått tillbaka lite krafter så han klippte gräset och for sedan för
att kolla på när Jörgen fixade med vattenskotern.
Men innan han for hann han vara med när Dennis tappade 2!! tänder.



Här är det enda kortet jag har på honom från igår....
Skapligt lortig efter att ha lekt i jorden...
Ja, det var dagen igår det.
Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra på listan.
Men fortsätter det att vara mulet så kanske det blir en tur till det nya leklandet.
Göran ska iväg och åka gocart med jobbet.
Sedan var det fotboll.
Så det blir nog en skön ensam kväll ikväll!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0