SEMESTER!!

Ja, så var den äntligen här!!
Min semester.
Igår kl 19,30 stämplade jag ut och hela min familj kom och
handlade med mej innan det var dax att fara hemmåt i min "raggar" bil.
Dom kom ju på att det var sista killsemesterdagen.
Så dom hade varit McD och ätit middag.
Jag vela ju ha dåligt väder idag så jag kunde åka till Åkre.
I morse regnade det!!
Men det har ju blivit bättre under dagen.
Göran for till Hagmyren på markanden och vi till bonden Jansson.
Killarna var kvar hemma där och vi tjejer tog en tur till stora staden.
Var bla till Bole, där jag fick en sprillans ny jättefin hjälm.
Tack, tack, tack!!!
Beige och brun var den och supen fin och skön.
Provade den på Pontus i nya ridbanan sedan!





Här är go´gubben som jag ska sätta igång nu.
Nu plingar maten.
Ha det så gott så kanske det kommer bilder på Pontus och mej tilsammans.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0