Ridit!

Japp, det är ju söndag så det har jag gjort alldeles nyss!
Har hunnit duscha med Dennis och ätit kvällsfika.
Göran och Dennis kom och kollade och Görans kommentar efteråt var
-Gör ni inge mera??
Säger som U sade när jag berättade vad han sagt.
-Prova själv då!!
Men jag var så där otillfredställd när jag satt av.
För vi hade möjligheten att rida på i trav så mycket och
det är ju så härligt!!
Men då skulle jag ha en stoppkloss framför mej som inte vela trava!!
Skritta har vi gjort i många lektionen nu...
Så när det var dax att sitta av så var jag inte nöjd.
Men nu pratas det om att vi ska galoppera snart.
Ska fråga om det inte finns nån grupp som jag kan få gå i och prova lite mera.
Ska nog ta med Dennis i morron och kolla en sväng på U och gänget..!!
Göran skulle visst på hockey.
I morron är vi lediga och inte nån Tobias som ska iväg till skolan heller.
Det är ju studiedag och så är ju han på havet med farmor.
Jag andas lungt när jag tänker på det ja.
Ha det så bra så länge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0