Tobias klippning.

Var ju och klippte Tobias när jag blev dålig,
så de flesta korten har faktiskt Dennis knäppt!!

image729

Här har Kattis just börjat med honom.

image730

Tobias orkade inte vänta på att mormor skulle komma utan han vela bli klippt samma dag,
och vi hade tur och fick tid samma dag!!

image731

Färdig snygging!!
Vitt,blått och guld färg fick han i håret oxå.

image732

Han tappade ju en framtand för en vecka sedan oxå.
Men det gjorde lite ont så jag fick inte knäppa honom då,men nu gick det bra!
Dennis fick färg i håret han med.
Undrade lite försynt om inte han var så lång hårig
att det var dax för honom att klippa sej med....
Men det var ju inte längesedan Göran tog apparaten på honom.
Har just fått hem papper om att det går löss på skolan igen.
Så det var så skönt när Tobias vela klippa sej.
Och att Dennis är så korthårig.
Vi kammar regelbundet fortfarande,har aldrig slutat.
Men det kan väl komma ändå antar jag.
Luskammar helg skulle det vara till helgen igen.

Killarna åkte med Göran i morse och jag känner mej lite piggare.
Tycker det är synd att jag blev dålig,
men om jag kan så ska jag träna på fredag igen i varjefall.
Då har jag bara missat en träning.
Nu är det vila som gäller en stund till i varjefall.....
 

Kommentarer
Postat av: Angel

Men vilken snygging!! Storkillen har tappat ytterligare en tand. Roligt! Kom tandfen då? ;)

2008-02-06 @ 10:16:00
URL: http://angel.blogg.se
Postat av: Jana

Japp, den kom men var inte så intressant när det skulle faras till Birka.

2008-02-06 @ 10:21:23
URL: http://janas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0