Kall onsdag.

Ja, det är idag det, blåser på lite oxå så det blir ännu kalllare.
Min nya bil har tyvärr inte så bra värme,
men min älskade man ska kolla det med han:)
Nya extraljus är på, inga mattor men det måste vara
lite varmt så dom andra
mattorna torkar först och lite varmare för att kunna
ta bort den mörka folien som är på rutorna.
Idag är Dennis hemma med mej, igår var han hos Sara hela dagen.
Innan vi for igår kräktes han av hostan.
Vi ska på utvecklinssamtal idag ändå.
Pratade med chefen igår om mina studie planer så nu är det så
att jag börjar plugga den7 januari!!!!!
Ska kolla idag om det finns nån kurs här hemma så jag kan plugga 100%.
Blir lite mera pengar då ju.
Känns jätte spännande.
Behövligt efter 18 år på Hemköp.
Det är ju en till i Hudik som sökt samma och jag gav mitt nr till
henne(tror jag)genom cul igår.
Vi får se om det är nån som hör av sej.
Ja, det var väl dagens det.

Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0